aktuality
Technické hry
Družstvo naší školy se zúčastní i letošního ročníku, který se uskuteční 21. 11. v Litoměřicích
18.11.2017
Plavání se blíží
Pro žáky 3. a 4. ročníku
15.11.2017
Divadelní představení Potrestaná liška
Potrestaná liška
14.11.2017
Litoměřická NEJ
Projekt Litoměřická NEJ
05.11.2017
Úkoly pro osmáky
Český jazyk
09.10.2017
USTAVUJÍCÍ SCHŮZE
Ustavující schůze SRPŠ
09.10.2017
Stravování ve školní jídelně
Reportáž veřejnoprávní České televize
06.10.2015
Školní mléko
Jsme zapojeni do projektu podporujícího zdravou výživu.
04.05.2015
Ovoce a zelenina do škol
Jsme zapojeni do projektu podporujícího zdravou výživu.
04.05.2015
Informace o dostupnosti DUM
Digitální učební materiály ZŠ Ploskovice
09.07.2012
Internetové stránky jsou na světě
jásejte :-D
17.08.2006
logo

Školní perličky a vtípky

Čeština

Učitel: Jmenuj nějakého antického boha:
Žák: AFRODIZIAKA – bohyně krásy
smajlik

Učitel: Vymýšlejte slova s kořenem –ved-
Žákyně: Mákrátkévedení
smajlik

Učitelka: Urči druh použité částice – Že se nestydíš!
Žák: Částice hubovací…
smajlik

Žák: mluvní cvičení – popis zámku Ploskovice: Zámek zezadu podpírají obři glóbusové. Říká se, že páv je král Ploskovic. Já tomu věřím, protože jsem ho už kolikrát viděl chodit po Ploskovicích. A jak se napařoval!
smajlik

Učitelka: Jmenuj dílo J. A. Komenského
Žák: Labyrinty vášně…
smajlik

Učitel: Zvuková stránka věty- Co víš o kladení pauz?
Žák: Pauza je třeba ve fotbale…
smajlik

Žákyně: popis školy: Tělocvičnu máme dobře vybavenou a je hezká, dá se říct, že je i krásná. Hrajeme v ní třeba basket, ale má to tu nevýhodu, že na ten basket by ta tělocvična musela být alespoň 4x větší.
smajlik

Učitelka: Vyjádři jedním slovem: vrchní číšník.
Žákyně: Vrchník…
smajlik

Žák: popis školy: Jinak naše škola je poměrně docela veliká,vytápí se ústředním topením, takže v zimě máme ve škole pěkné teplo a já mám ráda teplo, proto do ní ráda chodím.
smajlik

Fyzika

Písemná odpověď na otázku, co je to tuhnutí:
Tuhnutí je když dáme do hrnku vodu a dáme to do mrazáku, tak to stuhne a zmrzne. A když člověk zemře, tak nemá koloběh a stuhne a je tu hej!
smajlik

Učitel: Vysvětli, proč v tabulkách není s teplotou tání uváděna také teplota tuhnutí?
Žák: Protože jim došlo místo.
smajlik

Učitel: Jak se označuje pohyb tělesa, které urazí za stejný čas různou dráhu?
Žákyně: Rychlík
smajlik

Učitel: Jaká náš skupenství látek? Uveď dva příklady.
Žák: Skupenství např. hadrové, šusťákové, silonové…
smajlik

Zeměpis

Učitel: Jak vzniklo České Středohoří?
Žák: Rozdělením Československa na ČR a SR.
smajlik

Dějepis

Téma Velká Morava
Žákyně: Roku 1863 přišli David a Goliáš a přinesli staročeštinu.
smajlik

Učitel: Jaký byl v antice ideál člověka?
Žák: Mít dobytek, svou vlastní ženu a střechu nad hlavou.
smajlik

Investice do rozvoje vzdělávání. evropský sociální fond v ČR Evropská unie MŠMT OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
© 2006 Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, příspěvková organizace, okres Litoměřice