aktuality
Vítání občánků
Třeťáčci a Eliška ze 4. třídy opět vítali na zámku malé občánky
18.09.2017
Zahájili jsme školní rok
slavnostně a společně
08.09.2017
Seznam sešitů a Vv pomůcek
pro žáky, kteří si sešity a Vv pomůcky pořizují sami
05.08.2017
Stravování ve školní jídelně
Reportáž veřejnoprávní České televize
06.10.2015
Školní mléko
Jsme zapojeni do projektu podporujícího zdravou výživu.
04.05.2015
Ovoce a zelenina do škol
Jsme zapojeni do projektu podporujícího zdravou výživu.
04.05.2015
Informace o dostupnosti DUM
Digitální učební materiály ZŠ Ploskovice
09.07.2012
Internetové stránky jsou na světě
jásejte :-D
17.08.2006
logo

Školní perličky a vtípky

Čeština

Učitel: Jmenuj nějakého antického boha:
Žák: AFRODIZIAKA – bohyně krásy
smajlik

Učitel: Vymýšlejte slova s kořenem –ved-
Žákyně: Mákrátkévedení
smajlik

Učitelka: Urči druh použité částice – Že se nestydíš!
Žák: Částice hubovací…
smajlik

Žák: mluvní cvičení – popis zámku Ploskovice: Zámek zezadu podpírají obři glóbusové. Říká se, že páv je král Ploskovic. Já tomu věřím, protože jsem ho už kolikrát viděl chodit po Ploskovicích. A jak se napařoval!
smajlik

Učitelka: Jmenuj dílo J. A. Komenského
Žák: Labyrinty vášně…
smajlik

Učitel: Zvuková stránka věty- Co víš o kladení pauz?
Žák: Pauza je třeba ve fotbale…
smajlik

Žákyně: popis školy: Tělocvičnu máme dobře vybavenou a je hezká, dá se říct, že je i krásná. Hrajeme v ní třeba basket, ale má to tu nevýhodu, že na ten basket by ta tělocvična musela být alespoň 4x větší.
smajlik

Učitelka: Vyjádři jedním slovem: vrchní číšník.
Žákyně: Vrchník…
smajlik

Žák: popis školy: Jinak naše škola je poměrně docela veliká,vytápí se ústředním topením, takže v zimě máme ve škole pěkné teplo a já mám ráda teplo, proto do ní ráda chodím.
smajlik

Fyzika

Písemná odpověď na otázku, co je to tuhnutí:
Tuhnutí je když dáme do hrnku vodu a dáme to do mrazáku, tak to stuhne a zmrzne. A když člověk zemře, tak nemá koloběh a stuhne a je tu hej!
smajlik

Učitel: Vysvětli, proč v tabulkách není s teplotou tání uváděna také teplota tuhnutí?
Žák: Protože jim došlo místo.
smajlik

Učitel: Jak se označuje pohyb tělesa, které urazí za stejný čas různou dráhu?
Žákyně: Rychlík
smajlik

Učitel: Jaká náš skupenství látek? Uveď dva příklady.
Žák: Skupenství např. hadrové, šusťákové, silonové…
smajlik

Zeměpis

Učitel: Jak vzniklo České Středohoří?
Žák: Rozdělením Československa na ČR a SR.
smajlik

Dějepis

Téma Velká Morava
Žákyně: Roku 1863 přišli David a Goliáš a přinesli staročeštinu.
smajlik

Učitel: Jaký byl v antice ideál člověka?
Žák: Mít dobytek, svou vlastní ženu a střechu nad hlavou.
smajlik

Investice do rozvoje vzdělávání. evropský sociální fond v ČR Evropská unie MŠMT OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
© 2006 Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, příspěvková organizace, okres Litoměřice